nepalreis.reismee.nl

Het aftellen is begonnen

Nog een paar dagen en dan kan het grote avontuur beginnen. Zondag 18 oktober vertrekken we rond 13.00 uur vanaf schiphol. We zullen na een tussenstop in Geneve en Doha op maandag morgen 8.30 plaatstelijke tijd aankomen in Kathmandu.

We zullen de eerste dagen in Kathmandu verblijven. Daarna zullen we verder trekken naar Pokhara, om daar een trekking te maken in de himalaya. Verder zullen we ook naar Bardia national park reizen. En de laatste dagen zullen we verblijven in Kathamandu. Via een tussenstop op Doha en Londen zullen we dan maandag 9 november weer terug zijn op schiphol. Alles natuurlijk onder voorbehoud omdat we nog geen echte vaste planning hebben.

Voor nu nog de laatste dingen inpakken en dan Nepal here we come.

Het volgende verhaal zal dan ook waarschijnlijk vanuit Nepal zijn.

Groetjes Yoka

Marnelle

Heel veel plezier!!!

Roel Rozenga

We wachten met veel plezier op jullie reisverhalen.

Coen en Marlies

Wij wensen jullie heel veel plezier toe. Onze reis is ondertussen ook zeker geworden. 16 deelnemers tot nu toe. Wij vertrekken 6 november, dus vlak voor jullie thuiskomst. Ook wij hebben er erg veel zin in. Tot die tijd zullen wij ongetwijfeld genieten van jullie reisverhalen. Heel erg veel plezier. Groetjes, Coen en Marlies

Wouter

Hee J, I, en Y.
Hoe gaat het met bvoorbereiden? Valt niet mee, te zien aan de foto. Ik ben erg jaloers op jullie. Lijkt me erg mooi daar.
Ik ben net weer terug uit Cambodja (hoe kan het ook anders), Thailand en Maleisie. Geld is op en ik ben nu hard aan het werk op m`n nieuwe baan.
Alvast heel veel plezier! En vergeet jullie winterjassen niet!

Groeten Wouter

Peter en Els.

Hallo reizigers.

Wij wensen jullie een goede vlucht en een zeer leuke vakantie. We blijven julli op de site volgen.

Groetjes van Peter en Els

Suus

Alvast heel veel plezier ene ingrid neem je haardvuur cd mee vanuit de auto voor het geval koud is in de himalaya ;)

Gr Suus

kurt

pffffffffffffffff ingrid erg zenuwachtig [doane en zo]
nu slaapt ze [na 6 slaappillen]
ik wens jullie n prettige reis en wacht jaloers af op de berichten en foto s
succes!!!
gr kurt

francy

Hoi hoi,

Heel veel plezier daar!! En we houden jullie reisverhaal in de gaten.
Mits de internetverbinding het doet.

Groet Francy

Ester

Hoi Luitjes,

Jullie zitten nu fijn in het vliegtuig op naar het grote avontuur. Heel veel plezier namens de gehele familie. We houden jullie via deze site goed in de gaten.

Ester

ps: Yoka niet te veel foto´s maken want die passen niet allemaal in je boek!!!

sarah

Kijk toevallig op hyves en zie dat jullie weer naar Nepal zijn. Blijft een trekkertje. Zal jullie reis blijven volgen. BEN JALOERS.
Veel plezier groethjes Sarah