nepalreis.reismee.nl

We zijn goed aangekomen

Zo alweeer een verhaaltje van ons. langleve de wifi.

Ook de laatste vlucht is goed verlopen. Het is hier heerlijk weer. We hebben vandaag al veel gezien. O.a. op durban square en bij het kumari de levende godin. Kathamandu is een drukke echte aziatische stad met veel bedrijvigheid. Morgen gaan we bij de lijkverbranding en de apen tempel kijken.

Als alles goed blijft gaan dan blijven we tot donderdag in kathmandu daarna gaan we naar pokhara. We zullen daar een paar dagen een trekking gaan doen. Dan gaan we door naar bardia national park om weer terug te keren naar Kathmandu. Als we nog tijd over hebben en we kunnen het geregeld krijgen gaan we nog een uitstapje maken naar Tibet.

Zo weer genoeg voor vandaag. Wij gaan nu lekker eten en dan ons bedje op zoeken.

Tot het volgende verhaal maar weer.

Groetjes van ons

Peter en Els.

Hallo luitjes.

Peter en Els.

Hallo Luitjes.Geweldig dat de reis zogoed verlopen is.Nu maar volop genieten van het land en het weer daar.Hier alles oke. GROETJES VAN PETER EN ELS.

kurt

super
erg indrukwekkend de lijkverbaranding [vooral de voeten ]ingrid weet wel waarom.
tot morgen en veel kijk uhhhh genot...........

Anne

Heee buufje! & Reisgenootjes!

Heel fijn dat jullie veilig zijn aangekomen, ik moet van mama sorry zeggen dat ze geen afscheid van je heeft genomen.
Ik wens jullie nog een hele fijne vakantie en ik volg de verhalen op de voet!

Heel veel liefs