nepalreis.reismee.nl

Pokhara

Namaste,

Ja hoor we hebben het weer gered. We zijn heel aangekomen in Pokhara. Wat bulten rijker maar dan heb je ook wat. De chauffeur was net Michael Schumacher. Hij had bijna zijn vliegbrevet gehaald alleen het opstijgen en landen nog maar dan was hij geslaagd.

Vanmorgen natuurlijk Joeri gefeliciteerd met zijn verjaardag en de mooie muts en cd overhandigd. De muts zal hij nog veel plezier aan hebben in het koude Nederland. Hier zal het een beetje warm zijn met de muts op.

Morgen gaan we beginnen aan de trekking. Jullie zullen dus de komende dagen geen berichtje van ons ontvangen.

Na de trekking zullen we wel weer een verslag uitbrengen.

Groetjes van ons allemaal

irene jacobs

Groetjes terug hier uit Tilburg.Wacht al met spanning op het volgende bericht. Veel genot bij de trekking ,dat alles goed mag verlopen.Irene.

kurt

gefeliciteerd nog......
als je t nog leest succes met de trappen van ulerie
neem n paar stevigge knieen mee!
[of huur n nepalees die 6 keer sneller is]
gr kurt

Suus

Heel veel plezier op de tocht !

Judith & Nathan

Vanuit 't druilerige kikkerlandje, heel veel plezier bij de trekking!
Ik ben weer benieuwd naar jullie verhalen.... ;-)

Cheers,
Judith

Pa en Ma Smolders

Hallo jullie,
We hebben alle berichtjes gelezen, het zal allemaal wel heel mooi zijn daar bij jullie en warmer als hier en het regend nog ook. Nog heel veel plezier en groetjes aan jullie allemaal.
Pa en Ma Smolders

vanhammarlies@online.nl

Hoi jullie. Allereerst willen wij graag Joeri feliciteren met zijn ??e verjaardag. Laat je maar lekker verwennen. Natuurlijk wensen we jullie allemaal een heel fijn vervolg van jullie reis. Pech onderweg hoor je eigenlijk eens per reis mee te maken en jullie hebben dat nu gehad, dus de rest zal ongetwijfeld goed gaan. Heel veel plezier. We tellen de dagen van jullie vakantie af, want des te sneller gaan wij. Heel veel lieve groetjes van Coen en Marlies

joeri

zit nu in Ghorepani. was daar al om 13.00 uur, dus de rest van de dag lekker relaxen. De klim was pittig maar te doen. Heb nu een heerlijk warme kamer omdat de buis van de kachel door mijn kamer loopt. tot in Pokhara.
groetjes
joeri

irene jacobs

Kwam de rest er nog achteraan gesjokt?? En relaxen,niks ervan ,ik dacht dat jullie stukjes gingen schrijven voor ons thuisblijvers.Leuke foto's trouwens.
Hier toch een paar aanmoedigende kusjes voor jullie.xxxxxx